4/26/2010

Új élet.

Peace.

Nem is tudom hol kezdjem,annyi minden történt, persze jó és rossz egyaránt. Rengeteg sok embert ismertem meg ezidő alatt, habár a fájdalmas ,rossz dolgok elnyomtál ezeket egy kicsit,ezért kevesebb időm maradt a fontosabb dolgokra.
A cím magáért beszél szerintem...pár ember tudja miért,és hogyan gondoltam ezt, de biztos akad,olyan majd aki nem veszi jónéven a "változást".
Mivel ez a rossz dolog bekövetkezett,egy kiszámíthatatlan percben ezért furcsán,de mégis büszkén jelenthetem ki: - Igen megint egy újabb rossz dolog,de mégis erősebb lettem tőle.
Ennek kifejezetten örülök.
Ez az első bejegyzsés...Nem akarom hosszúra ,mert még a végén nem olvassa el senki.
Igazából annyira nem változtam feltűnően sokat,persze aki mindennap lát annak kicsit más ez a dolog,mint aki 1 éve nem látott. : ) De kell ilyen is. Szóval új blog.új élet. új gondolkodás.
Minden megváltozott.


Semmisem a régi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése