4/30/2010

Apró percek,mik peregnek le életemből.

Mai nap kissé elgondolkoztatott erről az egész élet dologról, és hogy igazából mi értelme van, és milyen szálak kötik össze az embert. Nem jutottam sokra...vagyis amit eddig tudtam, és ugy tartottam hogy ez van...abból nem jött ki több. Magyarul... időpocsékolás volt.
Érdekesre sikeredett,nem vallom olyan embernek magamat ,aki imádja ezt a nagy társaságot és a körbeugrálást...Inkább elvan csendben magában ,vagy zenét hallgat,minthogy halgassa a sok hülyeséget. Igen ez igy van. Nem hiszem hogy ez változni fog.
Valamilyen szinten örültem,mert jobban megismertem pár embert,mint ezelőtt és ők segitettek,és számíthatok rájuk,bizhatok bennük. (: De minden jóban van valami rossz, és ez forditva.
Igazából 1 emberről van szó,akinek nemtudom miért jó ez az egész,hogy ezt csinálja.Azt hiszi tönkre tud tenni, de téved. Sose fog sikerülni,főleg nem egy olyan ember miatt aki hazudott,átvert,megcsalt. Elkell feledni,már a múlté. Igaz nehéz,de valahogy megkell probálni ilyeneken is átesni még ha rossz is... :S
Na felejtsük el inkább. Örülök ami most van és ami most történik körülöttem, sokat jelenteken számomra a barátaim, és van valaki aki annál is többet jelent. Nem szeretném megnevezni, nem ismerem annyira,hogy bármit is tudjak róla mondani, de vele mégis más a kapcsolatom,mint bárki mással. :) A képei megnyugtatóak, a személyisége elragadó és ez nagyon tetszik. Remélem megismerhetem közelebbről is, egyszer.
Majd később irok róla.
puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése