5/02/2010

Tegnapi események sorozata zúdúlt rám. : )

Haliho.
Igaz,hogy nem szoktam írni általában arról hogy mi történik velem a mindennapokban ,inkább máshogy írom le ezeket,más formában. De ezt a tegnapit meg kell örökíteni.
Mivel tegnap volt a születésnapom,kisebb családi összejövetel volt,aminek nagyon örültem,majd egy váratlan hír,hogy ittaludhat a barátnőm,akinek eleinte nem engedték meg. Miután letelt a felköszöntés ,meg hasonló kis dolgok,neki álltunk tortát enni. xD majd msn közepette röhögésben törtünk ki,földön ülve,fetrengve és egyéb érdekes pózokat felvéve. xD /Semmi félreértés/
Majd valahogy megbeszéltük ismerőseinkkel ,hogy találkozunk lent...lesétáltunk...vártunk 40 percet,majd felhivtuk őket és félreértés adódott.Elkerültük egymást. :D Őszintén bevallom én kicsit ittam... majd megláttam valakit,akinek a nevét nem szivesen írom le és emlékszem rá...szó szerint majdnem nekivágtam az vodkás üveget... Őszintén szólva megérdemelte volna... Aztán elég érdekes hazafelé vezető út,amire nem nagyon emlékszem... :D valami műanyag felfújhatós kalapács azért bennem van : DD Márcsak arra emlékszem mikor Megasztár válogatást néztünk és egy nagyot sikítottam milyen szörnyű, szerintem a szomszédok azt hitték bajvan :) Aztán elmentem hajatmosni/festeni és valami szörnyű röhögésben kötöttünk ki utána,amit megörökítettünk egy video formájában. Elképzelhetetlen miket műveltünk, inkább nem is akarom feszegetni,a fantáziátokra bízom : D Nemsokára felkerül a video róla, meg szerintem képek a tortáról meg az én gyönyörű fejemről xDDDD.
Majd még este írok, de az nem ilyen jellegű lesz.
Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése