5/28/2010

Teremtsd meg a békét.



Rengeteg sok ember van aki szeret, de van pár olyan is aki utál. Igazából sose értettem hogy lehet valakit utálni meg szeretni... Érdekes érzések, de mégsem jelentem ki hogy őt most szeretem őt meg nem, szerintem ez valahol hülyeség, ha valakit szeretsz akkor nem kell mondani neki, mert tudod hogy igaz. Fura érzés, igazából nem is tudom megfogalmazni mihez hasonló, mert szinte semmihez sem lehet hasonlítani, mégis olyan csodás és felemelő. Tudod, hogy van valaki aki 'szeret' ,kedvel stb. akkor jó érzéssel töltődsz fel. De mégis ottvan az utálat... Engem perpillanat rengetegen utálnak és igazából nem jöttem rá ,hogy miért...talán azért mert túl őszinte vagyok és szembesítem őket az igazsággal míg ők átköltik az egészet, és előadják teljesen máshogy, igy az emberek nekik hisznek, nem nekem aki őszintén megmondta... Most is megy a hátam mögött a rendszeres szarkavarás, amire már csak annyit tudok mondani hogy szánalmas, és leszarom. Igaz ha leszarnám nem irnék róla, de azért írok hogy megint csak szembesítsem őket. Visszatérve, Igen rengeteg sok ember nem kedvel annyira, amint írtam, hogy miért, de vannak akik szeretnek és nekem ez a lényeg. Nem törődöm azokkal, akik lehet féltékenységből teszik az egész hazudozást,mert ennek nincs értelme, de felőlem folytathatják engem nem érdekel. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése