5/04/2010

Hiányzik az az éned , ami nem is létezett.

Elvesztél.Elvesztem.Elfogod veszíteni.
Eltűntél,mintha csak egy árnyék lettél volna pár órára, s védtél volna a naptól engem, de tévedtem...Tényleg eltűntél. Azt hittem újra előbújsz, s megóvsz a naptól,nehogy elszáradjak, és igen.. megint tévedtem, de még van remény... A remény hal meg utóljára. Igen.. Még mindig reménykedem,hogy lesz valamikor, valamelyik szép napon, mikor újra látlak mosolyogva, s odajössz hozzám... megfogod a kezemet.
Tényleg nem vagy a régi, néha ugy éreztem nem adtad önmagad, skizofrén vagy netán? :S kérdem én... de ugysem lelem rá a választ, te nem mondtad elmagad, hogy mást szeretsz, s másra vágysz, vagy netán arra hogy változtassak az egészen, csak némán hagytad hogy az egész belefulladjon egy pohár kanálba... :S Nem tudom mit gondoljak, s ha visszajössz érdemes e visszafogadni szívembe... félek megint összetöröd, s újra keserves hetek,hónapok alatt forraszthatom össze. Nem vagyok játék, ne játssz velem... Menny és éld ki magad egy játszótéren... de mások érzéseivel ne szórakozz... te mégis megtetted.. nem 1× eljátszottad,hogy otthagysz, de mégse a végén minden jólett, s megigérted úgy is maradt, de aztán egyre többször játszottad el ezt velem, és nem érdekelt már annyira... =/
Szomorú, de mégis van benne valami mosolyra késztető dolog, hogy milyen vagy valójában, remélem rájössz egy szép napon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése