5/09/2010

Nem hittem volna hogy ilyen is történik majd... :O

Fuck the Clubs. :D
Igen. xD Enélkülis vanparty (Y) namindegy. nemidetartozik. rengeteg új érzéssel töltődtem fel. Mintha valami más ember lennék, de valami teljesen más és teljesen új és jó. Sose éreztem igy. Egyben jó, de fura otthagyni a másik énemet... érzem hogy sírva néz rám egy elhagyatott utcáról... :S szomoru ,de mégis jó. :) Örülök hogy változtam sikerült túltenni magamat egy olyan emberen ,aki tönkretett, tegyen mást tönkre és ugyis lesz :) sok sikert hozzán neki (Y) új embereket ismertem meg akiket eddig annyira nem ismertem meg mint ezelőtt, és remek érzés :) BFF -ek <3 Lauren. Molly (L) szeretlek titeket. Igaz még mindig bennem van a Pia de nem amiatt írok ilyeneket, örülök. örülök hogy megtörtént és sikerült túllépnem egy teljesen más ember lettem. :)
Holnap írok bövebben.pusz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése