5/10/2010

They said that I can't change without you

Mindenki eztmondja, hogy még mindig szeretlek. de már nem. Egy kép maradtál szívemben, s szerintem egy ideig még ott is tartózkodsz. Nem jelenthettem sokat számodra,hisz könnyen túlléptél, vagy csak becsapod magad és probálsz túllépni. Elhiszem hogy neked könyebb, de én eltudom képzelni milyen vagy valójában, s nem azt az arcodat mutatod mások felé... Miért jó ez? :S Tönkreteszel vele másokat, akiket lassan megemészt a fájdalom... Biztos valahol örömödet találod benne, de igen a szívembe maradtál, hisz megszerettelek, nehezen feledek hiába tettél borzasztó dolgokat velem,amit megsem érdemelnék... Igen ilyen vagyok. Az emberek többsége szereti kihasználni ,mint ahogy te tetted. Tudom , te nem olvasod a blogom, és remélem nem is fogod... Még azt is eltudom képzelni, hogy könnyes szemmel kíséred végig soraimat, igaz nehéz, de szerintem ilyen vagy valójában, de csak álarcot húzol és probálod lepleplezni igazi énedet. Egyszer úgyis megsebeznek annyira, hogy felfeded ki is vagy valójában , és rájössz többé nem kell álarcot húznod ,ahoz hogy boldog legyél... Remélem hamar bekövetkezik és minden olyan lesz ,amilyennek lennie kell, Ne csapd be magad.. Igaz már utálsz, gyűlölsz és a halálba kívánsz, de nem tudom ezt is megtenni neked... igaz még szeretlek, de ez már túl sok lenne azok után amiket tettél velem. Sajnálom, hogy ilyenné tett az élet téged... és hidd el jobb ha az igazi énedet mutatod, és nem az aki nem is létezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése