5/24/2010

Live through the past ♥

Újra átélem a múltat,megjelentek azok az arcok akikkel 1 éve voltam jóba, igaz máig is jóba vagyunk, de már nem annyira foglalkozunk egymással, mint a múltban. Hát igen... ennek is el kellett jönnie megint, és őszintén szolva nem bánom, hogy megint jóbavagyok ismertebb arcokkal, akik be tudják színesíteni a szürke hétköznapokat (: Tegnap párral voltam koncerten, amiről még mindig nem tudom eldönteni hogy borzasztóan rossz volt, vagy iszonyatosan jó. De valahol fájt amit láttam, hogy azok akikkel régen jóbavoltam ,vagyis annak a csoportnak egy részéből pár ember nem kedvel. És igen. Őszintén kijelentem hogy fáj, de ez van, majd az idő mindent begyógyít, lehet nem most, hanem talán majd 1 honap mulva, 1 év mulva, vagy lehet egy másik életben (: Jó felidézni amik a múltban történtek, de ezzel együtt szakad fel pár sebem , ami most rettenetesen fáj. Néha azt érzem elvérzem miattuk és hogy nem élem túl a régi emlékeket, de valahol jó is. Minden rosszban van valami jó (: Remélem ez így is marad, és akikkel most újra jóba lettem a múltba visszamenőleg, ennek felettébb örülök, és rájuk lehet azt mondani ,hogy Igen,Ők barátok. Ők akkor is ottvannak, hiába veszekedtünk rengeteget velük, mégis kibékültünk és minden újra jó lett és ott vannak, tudok velük beszélgetni, rengeteget jelentenek. Igaz nincsenek sokan, de róluk tényleg el lehet mondani, hogy igazi barátok (: ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése