5/17/2010

I just want you to know, I love you. (L)

Lassan újra eltalált ez a 'rossz' érzés. ez a szerelem szerűség.. még nem jöttem rá miért ... és nem is szeretnék. Nem szeretnék szerelmes lenni, se szeretni, félek a csalódástól, hogy megint átvernek és kihasználnak mintha egy rongy lennék ,akit szaggatni lehetne. NEM! Nem vagyok tárgy, felőlem a plüssmacidat vagy egyéb dolgodat rángathatod, de engem ne. Engem felejts el ilyen szinten. :S Igen szeretem azt akiről szó van.. és nem akarom szeretni. Nem tudom miért jött ez igy rám, egyszer csak ezt parancsolta a szívem, nem akarom szeretni,tényleg nem, még nem ismerem olyan szinten hogy szerethessem, mégis ezt mondom róla. :S Mondtam hogy fura...:S Igazából elég sok fura dolog történik velem mostanában, amit nem szeretnék kifejteni, de szerintem az illető tudja hogy kiről van szó. (: IGEN RÓLAD BAZDMEG, SZÁNALMAS AMIT CSINÁLSZ : D és a fenyegetőzése... : ) namindegy visszatérve a címre... Igen ezvan. újra. :S Nem akarom ,mert tudom hogy megint csalódni fogok, és nem szeretnék, mert fáj, és csak mégjobban fájna ,ha újra ez történne. :S Majd talán elmondom kiről van szó, és az illetőnek is beszámolok róla, de ez még messze van... előszőr meg akarok bizonyosodni, hogy biztos Ő e az. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése