5/30/2010

Igazán fontos dolgok.

Ma gondolkoztam el igazán, hogy mi is az egyik legfontosabb dolog az életemben ,ami dobogós helyen áll,sőt az első helyen (: és igen rájöttem, a Család mindennél fontosabb számomra, eddig azt hittem hogy a barátok fontosabbak, de őszintén bevallom tévedtem, mindkettő egyaránt fontos, de ha nincs családod, akkor nincsenek barátaid sem. Mivel ma sokáig egyedül vagyok itthon, ezért volt időm pár,olyan dologra amire eddig igazán nem tudtam időt szánni,mert mindig valami közbejött. Egyszóval rájöttem, hogy igen a család a legfontosabb, mert ha nem lenne, nem tudom mit kezdenék magammal. Borzasztó érzés lenne olyankor látni a többi boldog családot, akár a TV-ben vagy bárhol.
Nagyon sajnálom, hogy olyan sok családi programból kivontam magam, mert azt hittem hogy az itthon töltött idő vagy netán ha elmegyek a barátaimmal valahova, sokkal jobb lenne mintha a családommal lennék. De tévedtem. Igaz,még nincs veszíteni való, hisz ezek után rengeteget fogok a családommal tölteni, amennyit csak lehet, és a lehető legjobb módon fogom ezt tenni, de persze a barátaimat se hagyom figyelem nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése