6/19/2010

Something about...

Eltelt pár nap / hét , és viszonylag elég sok dolgon estem túl. Jó volt a ballagás,habár valahol fáj mégis a búcsúzás a megszokott környezettől és emberektől, de ezen is túl kell esni. Aztán pár nap mikor barátnőmnél aludtam. Azok felejthetetlen napok lesznek :D De ezeket nem részletezem. A tegnapról írnék kicsit többet. Nagyon vártam hogy elérkezzen az a nap és végre jobban megismerhessem azt a személy, és ez sikerült is szerintem. Sajnálom, hogy ez történt koncert közben, de amit játszottatok az mind jo volt és nagyon tetszett. Örülök az eltelt napok történéseinek, habár történtek rossz dolgok is, de valahogy mégis megoldódott, és a végére minden jó lett.
Majd írok holnap egy hosszabb történetet és valami értelmesebbet habár most nagyon fáradt vagyok de sebaj. : ) szooval bocsi . <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése