6/06/2010

I've got a secret...

Sajnos, a napokban nincs túl jó kedvem, és ezt probálom elfojtani ,de nem mindig járok sikerrel. Tegnap tönkretettem magam, Bravo Otto-n, ezért kicsit kivoltam, és bocsánat akivel bunko voltam, de nagyon fáj a fejem. Mindegy. Probálom másba tölteni a rossz kedvem, vagyis igazából n em tudom minek nevezzem ezt, jolenne már a boldogság, de írták,hogy hamar eljön. Tegnap találkoztam egy emberrel, aki eddig is nagy hatást tett rám, de most mégnagyobbnak érzem azt a bűvöletet. Igazából nem tudom már mit érzek , és hogy hogyan. szeretném jobban megismerni,mert rendkivül rendes, és értelmes. : ) Sajnálom, hogy nem jött össze vele a tegnapi beszélgetés. Remélem bepótoljuk máskor és megismerem jobban (:
Hát. mostanában nem mondhatnám el magamról hogy szivhez szolo dolgokat irok, inkább csak őszintét. Nem tudom már hogy fejezhetem ki az állapotom, és megnevezni se tudom, hogy mi ez igazából. Talán megint egy álarc amit lehet feleslegesen veszek fel, de nem tudom, elbizonytalanodtam mindennel és mindenkivel szemben, és ez nagyon rossz. Lövésem sincs mit csináljak, hova mennyek, talán keressek új barátokat, ismerjek meg több embert? Lehet jót tenne, de valahol még visszahúz a szívem a régi barátokhoz, és őket sose tudnám otthagyni, lehet kéne keresni pár újat a régiek mellé, lehet jót tenne, de nekem elment az erőm az ilyesfajta erőkifejtésekbe. Helyet se tudok keresni hova mehetnék, de ez már egy más téma... Örülök hogy van 1 legjobb barátnőm, akire végülis mindig számíthatok, és segit ahol csak tud, igaz vannak mindig apró hülye összeveszések de örülök azért. :)
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése